leendemicaela

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2014

Guld värt

Av Micaela - 1 oktober 2014 18:11

Har varit vaken sedan 04.30 idag. Har pluggat stenhårt mellan 8 och 16.30 Är ungefär ganska slut i huvudet. Då har såklart någon/några stulit koppartråd så att tågen är kraftigt försenade och ersättningsbussar sätts in på delar av sträckan. Så just nu sitter jag på en buss från Bålsta till Enköping där vi ska få åka tåg restrerande del av sträckan till Västerås. Är lite för trött för detta strul även om det är lite halvspännande. Men jag har såklart världens bästa mamma som skickar denna bild till mig. Nybäddad säng och godis väntar när jag kommer hem och det är ju verkligen guld värt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micaela - 19 juli 2015 12:56

Yes jag lever. För fullt faktiskt. Dagarna består av att cykla till jobbet, jobba, träna, cykla hem, äta, sova. Mycket kompisar och partajande ett tag nu också. Det är ju sommar. Älskar sommar. Bilder på det. Sen räcker det               ...

Av Micaela - 1 juli 2015 20:48

Grekland och Santorini var gudomligt ljuvligt, min familj är nog de enda som slår den grekiska ön i ljuvlighet.                                                      ...

Av Micaela - 14 juni 2015 13:43

Ännu en sommarlovsvecka fladdrar förbi.    Har hängt i en park på dagarna och försökt skaffa bränna, läst en pocketdeckare, shoppat sommarkläder och tränat om kvällarna. Lugnt liv.   I fredags kom Jossan äntligen upp till Solna. Jag hade duka...

Av Micaela - 10 juni 2015 16:47

Jupp, sommarlovet flyter på. Har inga som helst problem att få dagarna att gå!   Direkt när jag kom tillbaka till Solna i måndags åkte jag och fyllde hemmet med mat. Man ska inte gå hungrig när det är sommarlov å grejjer.   Massa träningar...

Av Micaela - 8 juni 2015 09:25

Ja de senaste veckorna har ju flugit förbi. Önskar att kommande veckor går riktigt långsamt. Jag har nämligen tre veckor sommarlov nu innan jag börjar jobba. Så himla svårt att få in i min lätt studieskadade hjärna att det är ledigt nu! Och vädret hj...

Ovido - Quiz & Flashcards