leendemicaela

Alla inlägg under november 2013

Av Micaela - 23 november 2013 17:13

Av Micaela - 19 november 2013 19:36

Av Micaela - 12 november 2013 14:23

Det börjar bli lite tungt att bära på allt nu. Det är förbaskat många saker som går emot mig just nu. Jag tror inte jag simmar medströms just någonstans. Har väl börjat inse att man måste tryckas ner längre än någonsin för att en dag kunna resa sig högre än man var från början. Och det är väl lite så jag måste tänka. Det kunde faktiskt ha varit värre Micaela.


Av Micaela - 10 november 2013 13:37

Så kul som jag hade igår har jag inte haft på bra länge. Jag tror verkligen jag behövde släppa loss och låta kroppen dansa sig svettig tillsammans med massa vänner. En riktigt trevlig kväll som aldrig riktigt tog slut, kom inte hem förren klockan FEM! Hahaha



Det var ju faktiskt Stinas 18 årsfirande. Hon hade inget annat val än att gå all in.

   


Under middagen fick jag sitta brevid denna blonda skönhet, visst ser jag stolt ut!

 


Josefin och jag var jätteglada..

 


Så glada att vi var tvungna att ge varandra en kompis-puss

 


Heltokig kväll helt enkelt!

 


Ovido - Quiz & Flashcards