leendemicaela

Alla inlägg under augusti 2012

Av Micaela - 31 augusti 2012 15:57

 


    

Av Micaela - 30 augusti 2012 21:54

Typiska skoldagar på Widenska; långa lektioner med öppna dörrar och många skratt, blandat med någon form av idrott såsom hockey eller basket till exempel.

Men den som säger att Widenska är slappt har fel. Visserligen är allt relativt men vi har långa dagar och väldigt mycket olika saker att göra just nu... Tur att jag slutar tidigt imorrn för då ska jag sätta mig och ta tag i alla läxor!

Av Micaela - 29 augusti 2012 23:29

I'm a hazard to myself, don't let me get me. I am my own worst enemy. Nanana..

Allt går väl inte min väg just nu bara. Har rätt många irritationsmoment och lite för mycket att göra för tillfället. Och tokigt nog är mitt största problem mig själv,stört jag vet! Men i skolan idag fick vi lära oss och tänka positivt så jag ödslar alla krafter till att lyssna på glada människor, använda positiva ord när jag själv pratar och tänka på positiva saker!

Nu är det sent och hög tid att sova! Dröm positivt!

Av Micaela - 27 augusti 2012 09:34

Godmorgon! Vilket fint väder det ser ut att bli idag, det blåser litegranna men annars klarblå himmel så långt ögat kan nå!
Idag är det skolfoto också, puh! Mitt näst sista skolfoto faktiskt, för det är väl inge sånt trams på högskolan väl? Skönt å få det avklarat iaf.
Ha en bra dag!!

Av Micaela - 26 augusti 2012 15:52

Av Micaela - 26 augusti 2012 15:51

Av Micaela - 25 augusti 2012 19:06

Nu har vi snurrat runt i karusellerna på Rocklunda bland alla åttaåringar. Skönt att få gapskratta en timme med söta Josefin. Nu matlagning!

Ovido - Quiz & Flashcards