leendemicaela

Alla inlägg under juni 2012

Av Micaela - 28 juni 2012 10:02

         

Av Micaela - 28 juni 2012 09:58

Godmorgon!

Idag ska jag skynda mig ut i solstolen! Graderna ligger på 23 och solen skiner!!!

Känns som att jag borde passa på att sola eftersom jag snart drar iväg uppåt i Sverige där temperaturen ligger på nollan under nätterna...


Här är en bild från Karlskrona hamn som vi besökte under midsommarhelgen som var. Lite piknik sådär!

 

Av Micaela - 27 juni 2012 14:49

Nja inte händer det mycket heller....

Tidigt imorse tassade Andreas iväg och jag märkte det knappt förrens jag vaknade upp ensam runt halv tio. Somliga har ju tagit tag i livet och jobbar ju!

Så idag har jag druckit smoothie(dagens höjpunkt), gjort lite nytta i trädgården och dammsugit några få kvadratmetrar i vårt hus.


Nu ska jag cykla upp och göra ett ärende åt mamma på Erikslund och lite senare kommer Andreas och hans päron hit för lite Kebnekaise-snack!


Ha nice!


Av Micaela - 26 juni 2012 16:58

Idag har jag lunchat med bror på Vivaldi (gott!!) och växlat en gnutta euro vi hade kvar. Har dessutom gjort ett par inköp inför Kebnekaise och gråtit en tår för att 1. Halva Västerås jobbar och 2. Andra halvan är på Peace and Love.

Roligt Micaela! Riktigt kul för dig!

Men jag har en liten festlig plan som värker i huvudet...Vi får se!

Hursomhelst är det cooper test ikväll för min del. Är väldigt nervös för dethär, vilket jag absolut inte brukar vara!! Hmmm. De senaste tester jag gjort om min kondition har inte sett bra ut men då har jag ju varit sjuk innan osv. Men ändå! Usch!!


DESSUTOM HAR JAG ETT SÅR PÅ INSIDAN AV LÄPPEN PGA MITT KÄFTRÄLS SÅ JAG MÅSTE HA VAX DÄR!

 

Av Micaela - 26 juni 2012 12:18

 

Av Micaela - 26 juni 2012 10:47

Hej där!


Hade extremt jobbigt att sova igårkväll, hade tankarna på så många olika håll och somnade inte förrens runt tvåtiden!!

Vi nio ringde min klocka och då slog jag på ett avsnitt Anna Pihl och sedan var det havregrynsfrukost.

Nu har jag väckt min bror och jag ska tvinga ner honom på stan för att växla tillbaka lite euro och sedan kanske kanske ta en lunch där.

Har coopertest ikväll och är aningen spänd inför det. Vill verkligen göra mitt allra bästa!!


Ha en bra dag!

 


Av Micaela - 25 juni 2012 15:21

Idag har jag hunnit med att städa lite på övervåningen, kollat David Hellenius-klipp med mamma och sprungit en runda i regnet. Nu ska jag göra havregrynsgröt och kolla på Anna Pihl och lite senare ikväll är det träning!


Hittade denna bild från förra sommaren!

 

Ovido - Quiz & Flashcards