leendemicaela

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Micaela - 1 juni 2012 12:48

Japp där satt den!


Idag lämnar jag mitt första gymnasieår bakom mig och ser fram emot ett underbart sommarlov.

Har bara fått reda på lite tävlingsresultat och betyg idag på specialidrotten och kramats lite så nu är det sommarlov för mig. Det känns lite extra skönt när de flesta andra tar sommarlov på torsdag!

Detta år har verkligen bara flugit förbi och jag minns så tydligt de första dagarna med klassen och jag undrar fortfarande varför jag inte var ett enda dugg nervös första dagen på gymnasiet. För det minns jag att jag inte var!

Det sägs att tiden går fort när man har roligt och roligt det har vi verkligen haft! Jag har nog faktiskt aldrig haft så roligt i mitt liv. Så jag ser fram emot de två kommande åren med min charmiga klass och såklart min fina vän Josefin som förgyller mina dagar. Men först sommarlov! Lallaala...


Sedan jag kom hem har jag dessutom städat lite och donat. Senare väntar 8km i spåret och såklart den traditionella jordgubbstårtan med familjen!


Ha det nice!

 

Ett år sedan med min fina bror!   

Ovido - Quiz & Flashcards