leendemicaela

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Micaela - 4 december 2012 20:15

Livet är så konstigt. Ena sekunden kan du vara en skoltrött widenskaelev och andra sekunden kan du bli erbjuden att träna med A-landslaget.

Det var precis vad som hände mig idag efter skolan. Jag blev efter många omständigheter såsom skador och sjukdomar tillfrågad om jag ville träna med A-landslaget ikväll.  Och även fast jag bara tio minuter senare blev av med den chansen så väckte det en tanke i mitt huvud. Jag stod där i snöblåsten utanför skolbyggnaden och funderade på om jag ville träna med landslaget. Så kan det gå. Från att trumma på i vardagens lufsiga träningar med en massa pass i veckan till att få frågan om jag vill träna med självaste eliten. Det är ju mitt mål, att få spela i landslaget en gång i livet och på bara några timmar hade det kunnat bli sant!

En sjuk händelse på en vanlig tisdag!


Och på tal om tisdag så är det ju tisdag idag, vilket betyder att det var måndag igår. Vilket också innebär att min mor opererdes igår och allt har gått fint till och hon mår ganska bra för tillfället. Hon går såklart på väldigt starka mediciner dock..


Ja och så mycket mer än det har jag väl inte att säga. Är väldigt sugen på jullov just nu!


 

Ovido - Quiz & Flashcards