leendemicaela

Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Sånger kommer ur min mun och vi skrattar mellan orden

Av Micaela - 25 januari 2013 12:53

Hej igen!

Känns lite som att jag är tillbaka. Igår hade jag en riktigt bra dag med mycket skratt och många snälla leenden.

Det betyder så himla mycket att ha människor som man tycker om omkring sig när man själv inte är på topp.

Att ha en hel klass med fina människor och ett helt lag med minst lika fina tjejer plus en underbar familj är kanske en lyx.

Vad vet jag, bra är dem i alla fall. Allihopa.


Tänk dig att få sjunga hur högt som helst  i duschen så det låter ut genom väggarna och brevid dig står en vän och sjunger minst lika högt, och brevid henne står en till och tillsammans låter man som en hel kör. Och emellan orden och låtarna skrattar man så kan knappt kan stå eftersom det egentligen är himla patetiskt att stå och sjunga sådär brevid varandra i all enkelhet..

Haha det är sånt som kan hända efter en svettig träning med vårat lag. Och det gör gott för själen att skratta ur sig sådär mycket kan jag lova.


Eller att få en kram av en vän bara sådär spontant bara för att man vill.


Det är sådant som värmer i själen under kalla dagar som dessa.


 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micaela - 19 juli 2015 12:56

Yes jag lever. För fullt faktiskt. Dagarna består av att cykla till jobbet, jobba, träna, cykla hem, äta, sova. Mycket kompisar och partajande ett tag nu också. Det är ju sommar. Älskar sommar. Bilder på det. Sen räcker det               ...

Av Micaela - 1 juli 2015 20:48

Grekland och Santorini var gudomligt ljuvligt, min familj är nog de enda som slår den grekiska ön i ljuvlighet.                                                      ...

Av Micaela - 14 juni 2015 13:43

Ännu en sommarlovsvecka fladdrar förbi.    Har hängt i en park på dagarna och försökt skaffa bränna, läst en pocketdeckare, shoppat sommarkläder och tränat om kvällarna. Lugnt liv.   I fredags kom Jossan äntligen upp till Solna. Jag hade duka...

Av Micaela - 10 juni 2015 16:47

Jupp, sommarlovet flyter på. Har inga som helst problem att få dagarna att gå!   Direkt när jag kom tillbaka till Solna i måndags åkte jag och fyllde hemmet med mat. Man ska inte gå hungrig när det är sommarlov å grejjer.   Massa träningar...

Av Micaela - 8 juni 2015 09:25

Ja de senaste veckorna har ju flugit förbi. Önskar att kommande veckor går riktigt långsamt. Jag har nämligen tre veckor sommarlov nu innan jag börjar jobba. Så himla svårt att få in i min lätt studieskadade hjärna att det är ledigt nu! Och vädret hj...

Ovido - Quiz & Flashcards