leendemicaela

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Micaela - 25 januari 2013 13:51

 

Några absoluta favoriter som förgyller vardagen!

1, Alltså Mango-misten från The Body Shop är ungefär min anledning till varför jag vaknar på morgnarna. Väldoft!

2, Neutrogenas fuktkräm är fräsch och bra för torr vinterhud.

3, Mango igen, fruktig duschcreme från Kicks.

4, Den lilla vita burken är en Hair butter från The Body Shop, den hjälper mot trista hårtoppar.

5, Body Lotion från Biotherm, lyxig.

6, Concealern från Make Up Store innehar en huvudroll i filmen om mitt liv, typ

7, Hårspray är ett måste för att frillan ska sitta kvar när jag spelar innebandy.

8, TORRSCHAMPO, guds gåva till mig. Finns dock bättre varianter än Klippotekets, på Kicks finns de som jag tycker är bäst och jag tror de heter något med Blush, finns i olika dofter också toppenbra :)

Av Micaela - 25 januari 2013 12:53

Hej igen!

Känns lite som att jag är tillbaka. Igår hade jag en riktigt bra dag med mycket skratt och många snälla leenden.

Det betyder så himla mycket att ha människor som man tycker om omkring sig när man själv inte är på topp.

Att ha en hel klass med fina människor och ett helt lag med minst lika fina tjejer plus en underbar familj är kanske en lyx.

Vad vet jag, bra är dem i alla fall. Allihopa.


Tänk dig att få sjunga hur högt som helst  i duschen så det låter ut genom väggarna och brevid dig står en vän och sjunger minst lika högt, och brevid henne står en till och tillsammans låter man som en hel kör. Och emellan orden och låtarna skrattar man så kan knappt kan stå eftersom det egentligen är himla patetiskt att stå och sjunga sådär brevid varandra i all enkelhet..

Haha det är sånt som kan hända efter en svettig träning med vårat lag. Och det gör gott för själen att skratta ur sig sådär mycket kan jag lova.


Eller att få en kram av en vän bara sådär spontant bara för att man vill.


Det är sådant som värmer i själen under kalla dagar som dessa.


 




Ovido - Quiz & Flashcards