leendemicaela

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Micaela - 21 oktober 2013 16:23

  Gotlandstrippen blev en lyckad historia. 3 poäng med hem.

Är fruktansvärt ambivalent om jag ens ska skriva detta inlägg. Har ingen lust.

Men har varit så duktig under helgen och tagit en massa bilder som jag vill dela med mig av.

Så det blir en sammanfattning om Gotland, inget om mig. Ni behöver inte veta hur jag mår nu.


Det börjde med en busstur på två timmar under lördagsmorgonen, gamla schlagerdängor på hösta volym, en åksjukespya och en felkörning som gjorde att vi knappt lyckades komma i tid till båten..Rönnby on tour

 


Det var en fin morgon

 


På båten åt jag en sallad med orimligt många mozzarellabollar, fastnade framför en bra film, blev sjösjuk för gungandet och gick ut på däck för att ta luft. Det blåste en del på däck som ni ser


 


Väl framme på ön checkade vi in på fräscha hotellrum, promenerade till Ica för lite godis och frukt, fotograferade muren och var allmänt hoppsiga.

     


Våran kära Isabella var tillbaka från USA, galnare än någonsin och vi njöt hela helgen av alla skratt hon gav oss.

 


På kvällen bjöds det på krubb på en restaurang inne i stan. Gott och mysigt. På promanaden hem fotograferades allt från steinfår till vackra gränder och självklart ringmiuren. Fina Visby.

     

Tackar tigrarna för en hysterisk helg. Många kramar till er

 



Ovido - Quiz & Flashcards