leendemicaela

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Micaela - 30 oktober 2013 15:25

Hörrni dagen är kommen! Vaknade upp imorse och visste precis vad som väntade, uppkörning. Flipp eller flopp. Glad eller ledsen. Körkort eller ej. Blev väldigt nervös framåt tio-tiden när det började närma sig. Men klarade det helt lugnt. Verkligen asskönt att äntligen slippa övningsköra och läsa teori. Har mitt körkort hela livet!

Gjorde teorin i måndags och klarade även den med bravur. Så jag är verkligen värd detta rosa kort nu.

Firade kortet med familjelunch på Kajplats 9 och har dessutom fått två presenter, en bil-berlock till mitt Pandora armband av familjen och en jättefin tekopp med lyxigt julte och te-tillbehör från moster och kusinerna.

Den gröna skylten är borta och kortet får hämtas färdigt och klart om en vecka, och ingen är gladare för det än jag..möjligtvis mamma (som grinade av lycka när jag berättade att jag blev godkänd).

Ovido - Quiz & Flashcards