leendemicaela

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Micaela - 3 februari 2013 20:49

Tänkte skämma bort mig själv med ett varmt bad och ansiktsmask, hårinpackning, kroppspeeling osv. Känns välbehövligt inför kommande veckor..

Av Micaela - 3 februari 2013 14:16

 

Jacka www.veromoda.se 799 : -


Av Micaela - 3 februari 2013 11:37

God förmiddag!

Gårdagen bjöd på firande av min 18:e födelsedag och plötsligt var man myndig då!

Lite konstig känsla att från den ena dagen till den andra få så många fler rättigheter eller vad man ska säga. Men självklart även fler skyldigheter. Jag är i alla fall vuxen nu på riktigt!


Igår firades jag alltså av en massa släkt och familj, det var sång och det var champagne, det var rosor och en massa fina grattis-kort, lite körkortspengar och en massa grattis-önskningar via facebook, sms, telefon, instagram och så vidare. Så jag har blivit ordentligt firad kan man säga.



Jag tycker att vi lyckades väldigt bra med en sådan stor tårta igår! Synd bara att jag inte fick tag på några tårtljus. Jag ville ha en 1:a och en 8:a som tårtljus så vi åkte i princip runt i hela Västerås och letade. Och när vi äntligen hittade "kalas"-hyllan på Ica Maxi så fanns det ingen 8:a kvar.. Så det fick bli pyntgelé tillslut!


Vi tänkte avsluta den stora dagen med en romantisk drama-film på fyran men slocknade efter första reklampausen.. Tuff dag

 


Men glada och nöjda var vi med dagen!!

       


Och här sitter jag nu. Idag blir det en plugga-dag blandat med promenad i solen plus eventuellt ett bad med de fina lugnande badoljorna jag fick igår. Kram på er!

 



Ovido - Quiz & Flashcards