leendemicaela

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Micaela - 4 februari 2013 22:39

Ah tja!

Veckan drog igång med en riktig dundermåndag och shit-pomfritt vad det tog på krafterna.

Som rubriken skvallrar så doubtar jag på mig och mitt liv just nu.

Läser och ser så mycket inspirerande människor med inspirerande liv, och här trampar jag på med min mentala berg- och dalbana. Känns som att jag inte har en enda aning om vad jag håller på med och det jag håller på med blir halvdant.


Kanske dålig tidpunkt på dygnet att diskutera existensiella livsfrågor med ett tangentbord..?


Min enda lektion imorgon börjar 14:30 men jag har ställt klockan på 8:00 för att hinna med plugg, gym och kanske att måla naglarna. Får se om jag hinner ...


Så vad passar bättre än att avsluta detta lilla inlägg med en närbild på mitt ansikte. Godnatt!  

Ovido - Quiz & Flashcards