leendemicaela

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Micaela - 2 april 2013 18:37

     

Av Micaela - 2 april 2013 18:29

Det ligger lite i luften just nu. Ordet Sm guld spelas på många läppar.

Rönnbys fina elitlag har 2-0 i semifinalserien mot Djurgården. Ännu har de inte vunnit någonting men vinner de en match till så är dem i SM final. Det är stort.


Jag har inte heller vunnit någonting ännu men på onsdag nästa vecka går bussen som ska ta Västmanland till Helsingborg. Känslan är bra, jag känner i magtrakten att vi är redo. Jag litar på våra tränare denna gång och jag vet att jag och mitt Västmanland kommer spela finalen i Helsingborg framför dedär tv-kamerorna. Vi ska ta SM guld.

Är så otroligt peppad på att åka och spela innebandy där det verkligen händer.


//Terminator hehe


 



Av Micaela - 2 april 2013 18:27

Alltså detta är nya Gina tricot-låten. Fattar inte hur skön den är!


Ovido - Quiz & Flashcards