leendemicaela

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Micaela - 6 oktober 2014 09:21

Mitt i allt pluggande, resande och tränande var det i lördags dags för #proppen14.
Ett fadderievenemang med volleybollturnering, våffelgräddning, dans och en massa annat skoj. Vi i min grupp var utklädda till superhjältar och jag passade på att kalla mig för supersnällasilversara. En riktigt rolig dag som avslutades i biosalongen brevid min bästa vän.
Idag drar en ny vecka igång och på torsdag börjar det omtalade tentaplugget, då detta pendlande till lektioner och seminarier övergår till rent nötande av kunskap hemma vid skrivbordet. Ser faktiskt fram emot att få vara hemma lite även om jag fattar att det kommer vara sjukt svettigt fram till tentan.
Ha en superB måndag evribodi!

Av Micaela - 6 oktober 2014 09:19

Mitt i allt pluggande, resande och tränande var det i lördags dags för #proppen14.
Ett fadderievenemang med volleybollturnering, våffelgräddning, dans och en massa annat skoj. Vi i min grupp var utklädda till superhjältar och jag passade på att kalla mig för supersnällasilversara. En riktigt rolig dag som avslutades i biosalongen brevid min bästa vän.
Idag drar en ny vecka igång och på torsdag börjar det omtalade tentaplugget, då detta pendlande till lektioner och seminarier övergår till rent nötande av kunskap hemma vid skrivbordet. Ser faktiskt fram emot att få vara hemma lite även om jag fattar att det kommer vara sjukt svettigt fram till tentan.
Ha en superB måndag evribodi!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards