leendemicaela

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Micaela - 27 oktober 2014 23:03

Det finns så mycket att fundera över här i livet. Hur vill man ha det egentligen? Jag tänker väl främst på det här med stress då. Vill man skynda sig att göra så många måsten (som man själv dragit på sig) som möjligt och inte hinna med sånt där som man bara gör för sin egen skull? Vill man aldrig ha tid för att slösa bort en söndagsmorgon eller typ baka scones en vanlig onsdagskväll?
Jag har försökt klistra ihop mitt nya liv som student och allt va det är i snart två månader nu. Jag fick magkatarr efter tre veckor och sömnproblen dagarna innan första tentan. Insidan av mina kinder är helt trasiga, jag biter sönder dem mer och mer för varje dag som går. Jag är väl alltid snäppet efter i skolan och aldrig riktigt närvarande på innebandyplanen längre. Ständigt trött såklart.
Det funkar ju inte i längden!
Från och med idag tränar jag endast två pass med laget i veckan. Där köper jag nästan 6 extra timmar per vecka! Hoppas verkligen att det kan få mig att må lite bättre. Som idag! Idag kom jag hem klockan sex, åt mat, började skriva på mitt PM och sedan har jag både hunnit bada bubbelpool och gjort fina naglar. Och tänt ljus i mitt rum! Oceaner av tid. En myskväll på riktigt!
Godnatt fellas, ta hand om er

Ovido - Quiz & Flashcards