leendemicaela

Alla inlägg den 24 november 2014

Av Micaela - 24 november 2014 15:10

Tänkte på det idag. Jag har hållt på med innebandy ganska länge nu. 14 år snart.

Det är nästan så man börjar bli lite bra på det.


         

Av Micaela - 24 november 2014 14:51

Såhär såg det ut när jag kom hem från skolan idag. Mamma stod på bordet och monterade ner kökslampan. Helt plötsligt duger den inte längre, den är ful och hänger för lågt, den ska ut helt enkelt. Köksbordet likaså.

Lovar vårt köksbord är det mest praktiska bord jag någonsin skådat. Spelar ingen roll hur många som kommer på besök, alla får plats runt det bordet. Ut ska det i vilket fall som helst och det kommer bli supermajsigt när vi får ordning på det nya bordet och den nya lampan. 


 


Såhär såg det ut i fredags kväll när finfamiljen firade 11 år i huset. Rekord kallar vi det.

Och ni ser ju kökslampan, så det ser ut!

 


Annars då? Jo jag pluggar på, dricker en massa kaffe och har ont i huvudet. Det kanske hänger ihop?

Har haft konstant huvudvärk i 2 veckor nu och det är så sjukt irriterande. I vissa stunder är jag så upptagen av annat att jag inte orkar bry mig, jag har liksom lärt mig att gapskratta i takt med mitt pulserande huvud men mest är det bara jobbigt. Europarätten avslutades i fredags och idag påbörjades statsrätten. Ska verkligen försöka ge allt på denna kurs. Vara sådär omänskligt duktig och diciplinerad. Så tänker man väl alltid.

Vi får se hur det går denna gång. En månad kvar till julafton och jag längtar efter tomten!

      



Ovido - Quiz & Flashcards