leendemicaela

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Micaela - 15 mars 2013 19:19

Av Micaela - 15 mars 2013 18:14

Rubriken ljuger inte en gnutta, tvärtom är den hela min sanning för tillfället. Har gått och köpt mig solbränna på tub och failat duktigt med insmörjningen av denna pigmentframkallande produkt vilket alltså innebär fläckar på hela kroppen.. Bryr mig inte överdrivet mycket men det var självklart inte målet med färgtubs-köpet.
Idag har jag tränat, åkt buss på övergång tre gånger, ätit min traditionella fredagslunch, cyklat uppför backen, köpt fina saker, cyklat nedför backen, pluggat i en kvart, sovit i en kvart och läst retro-bloggar. Läste bland annat att Håkan Hellström kommit ut med en ny låt och den skulle tydligen vara bra. Så jag tänkte bli retro och börja lyssna på Håkan nu om det är ok med er?
Har nu alltså gjort ännu ett försök med färgtuben och hoppas på ett utjämnande av min kroppskulör inför morgondagens sista seriematch.


Har förövrigt ensamrätt med min lillebror ikväll och vi ska laga mat och glo på gladdis, päronen är på spaweekend i Kungsan ;))
Ska utnyttja min unika ensamrätt nu och krama kraken till lillebror jag har.
Kram och trevlig fredag!

         


Ovido - Quiz & Flashcards