leendemicaela

Alla inlägg den 5 september 2013

Av Micaela - 5 september 2013 18:24

Har powernappat på bingen, promenerat med hunden, kramat på pojken och blivit påmind om hur jobbigt det är med nyinsatt tandställning. Känns som att jag har 25 skalbaggar på varje tand som försöker dra ut tänderna, dessutom saknar jag motoriken totalt. Har ingen aning om hur jag ska formulera ord, tugga maten eller röra tungan utan att den skärs i bitar. Så tråkigt!

Men har testpussat Andreas på munnen och det gick bra. Så allt blir nog bra ändå!

Apropå puss...

Av Micaela - 5 september 2013 13:49

Japp, har i och med besöket hos tandregleringen tidigare idag fullbordat mitt uglyface. Limmat ny tandräls i underkäken och vill bara blunda och låta tiden gå fort tills rackarna ryker. Usch, nu blev det mycket metall i munnen...


Dagarna rullar på, skolan känns avlägsen och vi har korta dagar med få lektioner. Det känns lite slappt och därför blir det svårt att själv ta tag i det, är det inte bråttom kan det vänta liksom. Kommer vakna upp som av en kalldusch den dagen de säger att vi har prov/inlämning.


Kämpar på med körkortet. En dag kommer jag vara lyckligast i mellansverige, har redan börjat fundera på hur jag ska formulera tweeten där jag ska beskriva min totala lycklighetskänsla efter en klarad uppkörning. Knepigt att klämma in det på ynka 140 tecken bara...


Frisk från magsjuka och förkylning ägnade jag igår morse tiden åt att testa hur fort jag springer, hur tungt jag lyfter osv. Hade fystester igår alltså, och de fortsätter imorgon bitti med bland annat älskade hatade beep testet. Men nu håller vi alla jävla tummar vi har, om de så sitter fast där bak eller mitt i handflatan, på att jag får hålla mig frisk. Får träna på och köra igång seriepremiären om drygt en vecka. Har haft en oturlig start på denna säsong så nu förtjänar jag lite frisk tid, tack.


Var bara det jag ville förmedla egentligen, nu ska jag kolla igen ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar!! Hörez


 



Ovido - Quiz & Flashcards