leendemicaela

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Micaela - 8 september 2013 22:24

Köpte hem kräftstjärtar, räker, baguette, vindruvor, digestive och ost-och skinkpaj och bjöd pojken på krubb. Tror jag var den som njöt mest av hela kalaset, men han uppskattade ändå min tanke och kvällen blev jättemysig tillslut!

Av Micaela - 8 september 2013 16:33

Har skalat av bloggen för de uppmärksamma.

Känner för lite avskalat och enkelt. Helt enkelt.

Är i övrigt förbannat lat denna söndag.

Andreas kommer och förgyller min kväll så fort jag bockat av geografiuppgiften.

Funderar på att skämma bort honom rejält bara för att han är så bra.

Äter Yollibox tills jag svimmar av brainfreeze. För att det är så gott.

Har börjat följa en karl på Instagram som har så otroligt mycket tankar att jag undrar om allt verkligen får plats i ett och samma huvud. Förra rubriken tagen från honom. En populär poet.

Namn på instagram: jramoos. Namn i verkligheten: Javier Ramos.


 


Av Micaela - 8 september 2013 12:05

Sådär, då var årets sista innebandyfria helg nästan över. Hädanefter blir det till att lattja plast varje ledig stund. Seriepremiär nästa lördag!!

Denna härliga helg gick åt till att åka blå saab. Pojken har ju gått och skaffat sig ett sjujädra finåk och jag kan inte annat än att gratulera honom.

Åkte till Stockholm för att glo i affärer, kom hem med ett par apsnygga höst/vinterstövlar som numera står och glänser på min skohylla. Gör mig, med jämna mellanrum små ärenden till hallen bara för att titta på skönheterna.Är så förbannat nöjd!

Har testat på yollibox, vilket var en hit, besökt mormor i Kungsör och kramat min pojke extra mycket! Av denna söndag återstår plugg och endast plugg.
Ha de

Ovido - Quiz & Flashcards