leendemicaela

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Micaela - 16 september 2013 16:57

Sådär ja, molnen har dragit in över staden och regnet besöker våra naiva kroppar vilka ej bemödat sig med regnkläder.

Livet rullar på med sin charm och man får ta skratten där de kommer.

Känner att jag skulle behöva en hel del oplanerade timmar att lägga på alla de sorters plugg som måste tryckas in i lillhjärnan.

Skulle även behöva lägga nån timme på nagelvård och liknande då jag i helgen, till min stora förvåning, upptäckte att mina tånaglar torkat ut rejält och typ frasade när jag klippte dem. Insåg efter en stunds chock att detta fenomen icke var särskilt konstigt då fötterna varit instängda i svettiga innebandyskor mest hela veckan! Krakarna!


Annars så är allt okej, går med byxor som saknar gylf bara för att jag älskar de byxorna och därav vägrar inse att trasighetsfaktorn slagit in. Grämer mig för att jag missade förra veckans Hollywoodfruar, kommer missa denna veckans Hollywoodfruar och nästa och nästa och nästa, tränar till halv tio på tisdagar!


Dagen har varit hyfsad, igenkännande leenden mellan varandra i korridoren efter lördagens gemensamma tillställning,  men även långa, trötta lektioner och ett uppvaknande i och med att biljetterna till studentkryssningen släpps inatt.


Nu ska jag hjälpa till med maten innan det blir träning med lilltigrarna


 

Ovido - Quiz & Flashcards