leendemicaela

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Micaela - 14 januari 2014 16:02

Oj, vad var det som hände?!!

Klockan är fyra och här sitter jag med hängande ögonlock.

Idag hade jag endast en lektion så jag kom hem kring tolv och då la jag mig och vilade lite i soffan.

Tre timmar senare slog jag upp ögonen igen och då hade jag sovit mig igenom TRE TIMMAR!!

Vet inte vad som hände men jag antar att jag behövde lite extra sömn.

Problemet är att jag nu sitter här och är segare och tröttare än en hel flock sälungar.

Har ett engelska tal att skriva klart och öva in.. så därför sitter jag nu på en pinnstol med musik i öronen och försöker överlista ögonlockens tyngdlag..vi får se hur det går, har egentligen bara lust att somna om!


Vill bara passa på att uppmärksamma en tvåårsdag. Från och med igår har jag och rälset levt ihop i exakt två år.

Tror inte det har gått en dag utan att jag gnällt... jävla mun!


     


Ovido - Quiz & Flashcards