leendemicaela

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Micaela - 31 januari 2014 19:47

Tror jag var den stoltaste flickan i Sverige den dagen lillebror kom till världen. Min vackra lillebror.

Idag är han stor, snart vuxen, och jag kan fortfarande inte förstå vart den lilla lintotten i grön dinosauriepyamas tog vägen. Jag älskar honom. Djupt.

Min fina fina lillebror.

 


Av Micaela - 31 januari 2014 19:26

Fredagkväll, godispåsen är fylld med favoriter och jag kan ta helg med gott samvete.

Denna vecka har varit effektiv rent skolmässigt, fylld med bra träningspass och många delade skratt med vänner.

Bra helt enkelt!

Jag börjar må bättre och bättre även om det kommer bakslag och vissa kvällar spenderas fortfarande under kudden med floder på kinderna. Men jag mår bra och mina vänner är väldigt fina med mig! Precis som min snälla familj.


Det är snöoväder, gymnasiearbete, tidiga morngnar och sena eftermiddagar. Det är avokadomackor och oboy. Tandställningsstrul och ständiga irritationsmoment. Men det spelar ingen roll just nu för jag ska bara se till att njuta av denna helg.

Ikväll myser jag med mina älskade familjemedlemmar. Imorgon ska jag ordna en del på dagen för på kvällen har jag bjudit hem några tjejer på 19års-middag, blir lite utgång efter det också. Sedan på söndag smäller det! Då fyller jag nämligen nitton starka och släkten är hembjuden och hela köret. Så denna helg ska jag skratta, le, kramas och njuta.

Hur underbart låter inte det?


Idag unnade jag och Josefin oss varsin glass på rasten, det var faktisk rea...mer än 50%...apropå njuta

 

    

(Fråga mig inte vart mina ögon tog vägen)

Ovido - Quiz & Flashcards