leendemicaela

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Micaela - 26 januari 2014 19:02

Jag trivs så himla mycket i mitt rum. 17 kvadratmeter ren och skär förälskelse. Kan spendera timmar innanför dessa väggar utan att tröttna. Här har jag det bra!

Och jag är imponerad av mig själv, detta rum är nämligen alltid lika städat och fint.

Av Micaela - 26 januari 2014 09:32

Blev en kväll på bill och bob med bästis efter gårdagens bittra förlust. En syltburk, två sugrör, lite godis och en massa prat. Fick dessutom sällskap en stund av några kanske lite överförfriskade men glada pojkar. En promenad hem, lite film och sen slockna vi båda i hennes nyrenoverade och fina rum. Och eftersom jag verkar fullkomligt inkapabel att sova längre än till nio får jag vackert ligga här och vänta på att blondi ska sussa klart..

Några aningen diffusa bilder på en flicka med röda skor.

Ovido - Quiz & Flashcards