leendemicaela

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2014

Jurstud deluxe

Av Micaela - 26 oktober 2014 23:27

Japp i fredags var det dags. Jag hade i absolut sista sekund fått tag på en biljett till Recentiorsittningen. En heldag+kväll med mina nya klassisar och jag är störtnöjd med varenda en av dem. Himla roliga och bra människa allihopa.
Efter 3-rätters middag med rödvin och snapsvisor var det dags att springa som en idiot för att hinna med sista tåget till Västerås. Lyckades med den bedriften och hade väl cirka 30 sekunder till godo när jag trött och glad satte mig och sov på tåget.
I lördags tog jag en välförtjänt vilodag när jag i princip inte uträttade en enda vettig grej.
Idag däremot har jag varit effektiv, det var bortamatch i Munkfors på schemat. Läste 100 sidor ur min nya bibel "Europarättens grunder", lekte stafettlekar med en utklädd Bella som lekledare och höll själv i en otroligt klyschig frågesport där på ditresan. Vi vann tillslut denna lätt hatiska drabbning som var extremt nära att spåra ut där på slutet och tog med oss tre vackra poäng hem till Västerås. Lite pluggande, ätande, skvallrande och ett makalöst bra massagetåg på hemresan och helgen var över. Imorgon är det måndag och dags att flyga utanför boet och leverera igen. Men först, tack å godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micaela - 19 juli 2015 12:56

Yes jag lever. För fullt faktiskt. Dagarna består av att cykla till jobbet, jobba, träna, cykla hem, äta, sova. Mycket kompisar och partajande ett tag nu också. Det är ju sommar. Älskar sommar. Bilder på det. Sen räcker det               ...

Av Micaela - 1 juli 2015 20:48

Grekland och Santorini var gudomligt ljuvligt, min familj är nog de enda som slår den grekiska ön i ljuvlighet.                                                      ...

Av Micaela - 14 juni 2015 13:43

Ännu en sommarlovsvecka fladdrar förbi.    Har hängt i en park på dagarna och försökt skaffa bränna, läst en pocketdeckare, shoppat sommarkläder och tränat om kvällarna. Lugnt liv.   I fredags kom Jossan äntligen upp till Solna. Jag hade duka...

Av Micaela - 10 juni 2015 16:47

Jupp, sommarlovet flyter på. Har inga som helst problem att få dagarna att gå!   Direkt när jag kom tillbaka till Solna i måndags åkte jag och fyllde hemmet med mat. Man ska inte gå hungrig när det är sommarlov å grejjer.   Massa träningar...

Av Micaela - 8 juni 2015 09:25

Ja de senaste veckorna har ju flugit förbi. Önskar att kommande veckor går riktigt långsamt. Jag har nämligen tre veckor sommarlov nu innan jag börjar jobba. Så himla svårt att få in i min lätt studieskadade hjärna att det är ledigt nu! Och vädret hj...

Ovido - Quiz & Flashcards