leendemicaela

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Micaela - 14 mars 2014 19:52

Har tjocknat till en aning kring halspartiet. Svullna mandlar eller nå. Känns som att en förkylning är på ingång. Välkommen till min vackra kropp kära basilusker, jag har väntat på er. Nej skämt åsido, men jag har faktiskt varit oförskämt frisk under säsongen så tajmingen är helt okej. Ha en hängig fredag peeps!

Av Micaela - 14 mars 2014 18:02

Skolveckan är över. Självförtroendet är nere på botten efter dagens mattelektion. Fruktansvärt krångligt måste jag säga. Och saken blir ju inte bättre av att vi endast har 3 lektionstimmar i veckan när kursen är upplagd för att man ska ha 5 timmar. Vi förlorar alltså 2 mattetimmar i veckan, och dem timmarna skulle vi verkligen behöva! Hursom, tufft är det med den saken.

Mellan morgonträningen och mattelektionen idag låg jag med sträckta ben och öppen mun i tandläkarstolen. De ordnar till det sista i munnen nu och jag fick äntligen en sluttid på eländet. Den 2 juni, tre dagar innan studenten, ryker rälset och nedräkningen har bara börjat! Åh kommer bli så himla skönt!

Nu ligger jag som en liten sälunge på min säng och gapar efter energi. Blev överdrivet trött nu på kvällisen. Snart vankas det grillat till middag och sen väntar tv-soffan. Känner mig nästan lite pre-förkyld.. Ont i munnen har jag också. Suck..

Helgen väntas spenderas på plugg, jobb och träning. Lika bra å gö lite nytta. Typ.

I ren bilbrist slänger jag ut två fina, somriga inredningsbilder som jag hittade på instagram häromdagen. Säger bara jatack till mitt drömhus.

Ovido - Quiz & Flashcards