leendemicaela

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Micaela - 27 mars 2014 22:00

Imorgon åker jag iväg med en massa innebandyflickor, till Örnsköldsvik bär det av denna gång och det är ett Sm-guld i potten. Vi har spelat oss till Sm-slutspel och Innebandyfesten som det kallas. Några dagar på hotell med bra tjejer och förhoppningsvis några väldigt roliga matcher att se fram emot. Tidigare ikväll pågick den sista slipningen inför trippen och jag är så himla laddad för detta! Ska verkligen bli så himla kul!


       


Idag pågick som sagt sista slipningen, frislagsvarianter, power play och snack inom kedjorna osv.

Och här nedanför har ni pinglorna jag ska dela rum med i Ö-vik! Ska bli supermysigt även om jag får välja säng sist.

Jag åker nämligen upp några timmar efter laget eftersom jag har en viktig mattelektion på eftermiddagen. Så jag tar mig dit i bil jag! Med familjen. Inte så dumt det heller!

 




Ovido - Quiz & Flashcards