leendemicaela

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Micaela - 5 juni 2013 15:51

Av Micaela - 5 juni 2013 15:50

Sommarlov!
Sista sommarlovet i mitt liv antar jag..eller har man sommarlov på högskolan?? Helt klart oklart.

Alltså denna vårtermin måste ha slagit rekord i snabbhet, har nog aldrig varit med om en så snabb vår någonsin! Idag har jag tagit farväl av min älskade klass, fikat, sjungit "den blomstertid" och lunchat på kajens. Fick även med mig en biobiljett som pris för vinsten i Widenskatrofén och ett intyg på mitt gröna kort i golf. Så när de efterlängtade betygen anländer i brevlådan kan jag med gott samvete luta mig tillbaka under sommaren. Ska dock jobba en hel del men det är självvalt så jag kan inte klaga.

Fick en superfin ring av mina fina föräldrar i present för att "jag varit så himla duktig". Ringen är otroligt fin och jag är jätteglad!

Kan hända att jag smiter iväg till en brygga och myser med vänner ikväll bara för att jag kan. Skulle vara väldigt trevligt. Vi får se..
Kram sålänge!

Ovido - Quiz & Flashcards