leendemicaela

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Micaela - 30 juni 2013 19:03

Denna helgen har varit fullspäckad och härlig. Därför behöver jag en hemmakväll ikväll när jag kan måla naglarna, koppla av och kanske köpa hem godis?? Pappa är påväg hit för en åktur i volvon med mig bakom ratten. Hatar att öva parkering haha så himla tråkigt!


Helgen då? Jo den har varit fantastisk! Började redan i fredags med att två übermysiga tjejer från Uppsala rullade in på gatan för en kväll med övernattning hos oss. Det blev skratt, grillat och en cykeltur ner på stan för att ta tempen på årets cityfestival och självklart snurra några fantastiska varv i virvelvinden. På lördagsmorgonen fick jag en klippning av Veronica innan de åkte hem. Glad och nyklippt övade jag parkering en stund med Nicke. På kvällen drog jag mig ner på stan igen och flabbade omkring med olika ekipage framför Oskar och John. Somnade inte förrns två igår så imorse slog jag inte upp mina vackra ögonlock förrns klockan slagit halv tio!


Min roliga familj placerade stjärtarna i bilen och vi åkte upp till Stockholm för ett hemligt uppdrag. Det tog hela dagen kan man säga och nu är jag helt slut! Huvudvärken vägrar gå bort och jag känner bara: GODIS TACK!!


 



Av Micaela - 30 juni 2013 01:39

Vilken underbar kväll jag upplevt! Stod i front row och var cirka fyra ynka meter från vackra Oskar Linnros som sjunger som en smärre gud. Brevid mig stod min själsfrände Amanda och bara öste. Vilken total känsla! Jag, Amanda och Oskar i en egen liten euforisk glädjebubbla... för det var ju inga andra där nejnej.

Hängde omkring, kramade människor jag tycker om och hamnade mitt i smeten på John de Sohn. Kom på mig själv jämfotahoppandes med armarna upp i luften och ett fett smile på läpparna, fyllt på energitanken rejält kan jag meddela.

Barnsliga som vi är skippade vi öltältet och åkte karusell istället. Varför åker man inte karuseller oftare? 35 spänn för tre minuter hysteriskt gapskratt är väl satsade pengar må jag säga.

Nu ligger jag hemma i sängen och det tjuter i de två fladdrande historierna på sidan av huvudet. Fått tillfällig tinnitus och det känns nästan skönt, som ett minne av att jag faktiskt var där och hade apkul ikväll.

Apropå minne, tog nån bild faktiskt idag!

Ovido - Quiz & Flashcards