leendemicaela

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Som om det var din första sista gång

Av Micaela - 30 juni 2013 19:03

Denna helgen har varit fullspäckad och härlig. Därför behöver jag en hemmakväll ikväll när jag kan måla naglarna, koppla av och kanske köpa hem godis?? Pappa är påväg hit för en åktur i volvon med mig bakom ratten. Hatar att öva parkering haha så himla tråkigt!


Helgen då? Jo den har varit fantastisk! Började redan i fredags med att två übermysiga tjejer från Uppsala rullade in på gatan för en kväll med övernattning hos oss. Det blev skratt, grillat och en cykeltur ner på stan för att ta tempen på årets cityfestival och självklart snurra några fantastiska varv i virvelvinden. På lördagsmorgonen fick jag en klippning av Veronica innan de åkte hem. Glad och nyklippt övade jag parkering en stund med Nicke. På kvällen drog jag mig ner på stan igen och flabbade omkring med olika ekipage framför Oskar och John. Somnade inte förrns två igår så imorse slog jag inte upp mina vackra ögonlock förrns klockan slagit halv tio!


Min roliga familj placerade stjärtarna i bilen och vi åkte upp till Stockholm för ett hemligt uppdrag. Det tog hela dagen kan man säga och nu är jag helt slut! Huvudvärken vägrar gå bort och jag känner bara: GODIS TACK!!


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micaela - 19 juli 2015 12:56

Yes jag lever. För fullt faktiskt. Dagarna består av att cykla till jobbet, jobba, träna, cykla hem, äta, sova. Mycket kompisar och partajande ett tag nu också. Det är ju sommar. Älskar sommar. Bilder på det. Sen räcker det               ...

Av Micaela - 1 juli 2015 20:48

Grekland och Santorini var gudomligt ljuvligt, min familj är nog de enda som slår den grekiska ön i ljuvlighet.                                                      ...

Av Micaela - 14 juni 2015 13:43

Ännu en sommarlovsvecka fladdrar förbi.    Har hängt i en park på dagarna och försökt skaffa bränna, läst en pocketdeckare, shoppat sommarkläder och tränat om kvällarna. Lugnt liv.   I fredags kom Jossan äntligen upp till Solna. Jag hade duka...

Av Micaela - 10 juni 2015 16:47

Jupp, sommarlovet flyter på. Har inga som helst problem att få dagarna att gå!   Direkt när jag kom tillbaka till Solna i måndags åkte jag och fyllde hemmet med mat. Man ska inte gå hungrig när det är sommarlov å grejjer.   Massa träningar...

Av Micaela - 8 juni 2015 09:25

Ja de senaste veckorna har ju flugit förbi. Önskar att kommande veckor går riktigt långsamt. Jag har nämligen tre veckor sommarlov nu innan jag börjar jobba. Så himla svårt att få in i min lätt studieskadade hjärna att det är ledigt nu! Och vädret hj...

Ovido - Quiz & Flashcards