leendemicaela

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Micaela - 13 juni 2013 21:06

Har en fullspäckad morgondag framför mig så jag håller på att varva ner nu... Okej detdärlät fruktansvärt löjligt eftersom jag inte varit särskilt aktiv idag, men det låter när katten skiter som man säger. Idag har jag bakat tårtbakelser och tränat, vart på maxi och premiärköpt nudlar till vårt hem, kollat på Seinfield och provat kläder inför morgondagen. Imorgon väntas en fullspäckad dag med fyra timmar risketta på körskolan på morgonen, ett gympass och en helkväll med två fina flickor inklusive krogendebut. Är ganska taggad på själva debuten faktiskt, ska bli kul!

Saknar den magra pojken på bilden. Får klara mig utan honom över helgen..

Av Micaela - 13 juni 2013 17:05

Jag är som besatt av flygplansolyckor, kan inte få nog av sånna program på tv där man får se olika kraschar. Jag tycker det är intressant att få reda på hur dem tappar höjd och alla olika omständigheter omkring kraschen osv. Därför kollade jag nyss ikapp på en dokumentär som sändes igår men som jag missade då, den handlar om kraschen på Kebnekaise. Det är en väldigt bra dokumantär som är mycket intressant och självklart fruktansvärt sorglig. En hemsk historia.

Men värd att se!


Ni hittar den HÄR


I bakgrunden på denna bilden ser ni just Kebnekaise, från juli förra året  

Ovido - Quiz & Flashcards