leendemicaela

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Micaela - 21 april 2014 17:27

Och snart har jag rott mitt sista påsklov i hamn. Imorgon är det dags för skola igen och för mig är det nog lika bra. Av mina tre gymnasieår återstår drygt en månad och bara det är väl ganska galet.

Lovet har varit underbart. Jag har ätit, sovit, solat, kollat på tv, gjort små ärenden och bara umgåtts med familjisarna. Hur skönt som helst. Det sista för balen är bärgat, imorgon ska jag frivilligt sätta mig i en stol klockan fyra och låta okänd människa plocka mina ögonbryn. Är dock lite rädd för just balen. Är fortfarande en fjunis när det gäller klackar. Vi får väl se hur det slutar.
Har en skolvecka framför mig innan det är dags för stadshotellet och den veckan ska vara fokuserad på school work. Viktigt.

Har i alla fall legat ute hela dan idag och hela dan igår på solterassen. Har ju en dröm om bruna axlar...

Ovido - Quiz & Flashcards