leendemicaela

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Micaela - 22 april 2014 20:28

Första skoldagen var en mjukstart helt klart. En lektion, studentplanering och en massa skratt med bästo.
Eftermiddagen spenderades på shoppingcentret. Fick mina ögonbryn plockade av en jätteduktig tjej på the body shop som visserligen talade om för mig hur dålig hy jag har. Tack jag vet.. Slutade med att jag gick därifrån med fina ögonbryn och en livsviktig ansiktsscrub som tydligen kommer att rädda mig från total katastrof på lördag.

Sedan har vi ordnat bal, jag och Josefin. Klänning, skor, halsband, väska och tillsist slingfärg. Till Josefin. Hon ska med på balen. Och jag är nog gladast av alla för det!! Hon kommer bli så fin.

Lite gapskratt på cyklarna, lite tacos i magen och slingor på kompis. Nu har vi strandat i varsin fåtölj på altanen och väntar på att hennes hår ska bli klart. Myspys helt enkelt. Kram på er!


Ovido - Quiz & Flashcards