leendemicaela

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Micaela - 24 april 2014 18:57

Åh vad det är mycket som ska fixas nu. Skolarbete och studentplanering upptar det mesta av min vakna tid. Träningen blir helt klart lidande, tvingar ut migsjälv på springrundor efter nio om kvällarna när jag är klar med allt annat. Önskar att jag gillade att gymma. Nu blir det liksom inte av och den lilla träning jag genomför är väl inte i elitklass direkt.

Hursom så rullar det på här i västerort. Idag har jag och Josefin intervjuat alla möjliga människor på stan och på friluftsmuseet. Det är en relifionsuppgift vi har fått, vi ska ställa frågor om religion och vetenskap till cirka 50 personer. Som en enkätundersökning. Usch det är jobbigt att gå omkring och fråga okända människor sånt där.

I eftermiddags var det dessutom dags för 90 minuters dagisfröken i aulan. Vi håller på för fullt med att förbereda dansen till utklädnadsshowen och idag var det första träningen med klassen. Svårt att få 28 personer att tycka lika och göra samma..samtidigt.

Aja tur som jag har så finns denna ängel vid min sida om dagarna. Med henne blir alla skratt dubbla skratt.

Ovido - Quiz & Flashcards