leendemicaela

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Micaela - 2 augusti 2013 22:07

               

Av Micaela - 2 augusti 2013 19:30

Ääääntligen hääääälg!
Idag när solen stod som högst och tiden gick som långsammast på kontoret kände jag bara:fiesta! Jag hade ett sug efter fest, vänner, alkohol och okontrollerad dans till hysterisk musik. Jag ville parta hela natten lång!

Men när jag klev ut genom dörrarna strax efter klockan fyra och drog suckarnas suck visste jag inte vad som väntade mig. Nämligen en sjujädra rea. Jag är, om jag får säga det själv, en fanstastisk rea-shoppare. Älskar reor! Idag var det DM-mode (en affär jag nästan aldrig varit inne i) som hade flyttrea och jag mötte upp en energisk moster i en affär utan luftkonditionering. Köpte efter frenetiskt provande och slitande en mycket vacker vit blus och en ljusrosa kofta som bara skrek mitt namn. Köpteäven med mig ett par blommiga shorts på VeroModa-rean och en vit spetsbandue som kommer bli mitt andra hem.

Och icke att förglömma, mamma fick sin efterlängtade Pernilla Wahlgren klänning tillslut! Till ett generande bra pris och i en jättefin färg. Happy family.

Har under dagen funderat på tatueringar. Vill ha en tatuering på överarmen där det ska stå: Live forever i snirklig stil och en drömfångare i nacken.


Och festkänslorna har jag lagt på hyllan, ikväll väntar tacos med familjen och förmodligen en däck innan tio signerad MIG -Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards