leendemicaela

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Micaela - 28 augusti 2013 21:38

Skolan har rullat igång och första veckan med schema tråkar ut en med kursupptakter och skolverkets kunskapskrav uppfläkta på powerpoints. Jag och Stina bygger på våran projektarbetes-idé, vilken jag verkligen hoppas är möjlig att genomföra!

Annars då? Jag kör bil så fort tillfälle ges, och börjar bli ganska bra på det. Pluggar teori så mycket jag kan också och sakta men säkert börjar jag närma mig det där nedrans, förbannade, underbara kortet!

Har tränat min första innebandyträning på två veckor, min första träning överhuvudtaget på två veckor tack vare Turkiet och den förkylning jag drog på mig under resan. Blev väl friskförklarad idag från halsontet så då var det pang på direkt. Och imorgon är det dags för säsongens första match för mig! Ska bli kul nu när jag ordnat med både nya skor och ny klubba!!

Den lilla fagra brännan jag lyckades sno med mig hem från Törrki har börjat flagna och det ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" på mina axlar..

Dessutom har årets skolfoto avklarats och jag är fortfarande vid liv och mestadels även vid fullt medvetande.

Tillsist; en bild från Alanya och ett godnatt från fröken tandställning!

Ovido - Quiz & Flashcards