leendemicaela

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Micaela - 5 augusti 2013 21:14

Tösen ä trött nu. Säger bara det!


Har haft en fullspäckad måndag med löpning, jobb, körkortsteori, bakning, hundpromenad osv. Ä trött nu.

Imorgon väntar en lång tisdag med 10 timmars jobb, möte och äntligen innebandyträning. Önskar jag kunde säga äntligen och mena det.

Känner mest, nej tack!


Usch jag är lite bitter på att folk runtomkring mig går och skaffar körkort på löpande band och tränar sig starka och här springer jag omkring och... jobbar hela jävla tiden.

Har haft dålig motivation till träningen senaste veckorna eftersom det inte spelar någon som helst roll hur mycket jag springer och hur många armhävningar jag gör. Kommer inte få spela mer innebandy för det. Dessutom tycker jag att människorna på körskolan kan gå i kloster eller försvinna under isen, känns verkligen som att de bara är ute efter att jag ska ta så många lektioner som möjligt så att det kan håva in så mycket stålar som möjligt. Har liksom ägnat fem lektioner åt att backa runt hörn trots att jag klarat det. Och underkänna en fickparkering för att det är 1.5 decimeters mellanrum till kanten..


Äh var kom denna bittertant ifrån? Dags att gå och lägga mig, sista jobbtisdagen imorgon! Natt


 


Ovido - Quiz & Flashcards