leendemicaela

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Micaela - 13 augusti 2013 23:53

Ägnar, på Josefins kraftiga begäran, min sista kväll i min egen säng åt mitt livsverk-bloggen. Jag skall icke från jorden försvinna, dock lämna landet, norden, ja till och med EU för cirka 180 timmar i Turkiets svettiga värme.

Torsdag morgon lyfter planet och redan imorgonkväll efter träningen åker jag ut till Gäddelholm. Vi måste ju åka hemifrån sådär äckligt, mysigt, semeser-tidigt.
Så ja, dagen har bestått av packning, lite tvätt, pengaväxling, bilkörning, teori och 8 km kvällslöpning för samvetets skull.

Helgen har passerat nästintill obemärkt förutom lördagen som spenderades ute i Gäddeholm med en saknad Andreas och söndagskvällen som ledde till både en och två drinkar med en bästa vän ute på stan. Och så måndagsfrullen på Ikea med lillebror såklart! Icke att förglömma!
Så med lite sammanfattning kanske inte helgen passerade särskilt obemärkt trots allt...

Aja lite bilder på dethär så ska väl även Josefin somna nöjd inatt. Fick nämligen en hyffsat skarp pik om den taffliga uppdateringen här på sidan. Misstag-åtgärdat-alla-nöjda-och-ganska-glada-god-natts-sömn-kram

Ovido - Quiz & Flashcards