leendemicaela

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Micaela - 1 juli 2012 18:43

Hej igen! Hoppas ni har haft en fin helg!

I fredags var jag nere på fiskartorget och såg på Loreen. Stod längst fram i regnet och fick vattenkaskader från taket på scenen och fick utstå en massa bitchblickar när jag råkade fnissa åt dem dumma krakarna som hade mobilen uppe när vattenkaskaderna kom. Haha!


Åkte hem med Andreas och sussade till project X. Jobbig film. Ställde in klassträffen i Surahammar och gick runt i Gäddeholm istället. Åt glass och testbyggde tält. Gymmade på rocklunda och tyckte att det var roligt! Sedan var det hem med nattbuss (vid fem på eftermiddagen en lördag- bra VL, riktigt bra!). Cyklade upp för backen och handlade mat och grillade grillspett och potatis i folie. Gott men krångligt! Byggde tält (igen!!)och tittade på sunes sommar medans resten av Västerås ungdomar festade loss i sommarnatten..


Vaknade halv sex i ett ljust och djävligt tält så vi gick in och sov till halv tio. Tog en såndär lång frukost och sedan cyklade vi uppför backen igen och fixade ärenden inför Kebne och köpte jordgubbar!!


Sedan dess har jag målat om en bänk i trädgården och spelat fotboll med bror, gjort rent ett tält och sagt hejdå till Andreas.


NU HAR JAG PRECIS KOMMIT HEM FRÅN EN PARKERING! Övningsskörde med mor igen för andra gången i mitt liv och i början svalde jag bort tårarna ett antal gånger men sedan gick det väl bra tillslut och jag kunde till och med växla upp till fyran i slutet!


DAGENS PLUS!

Nu ska jag kosta på mig en dusch, äta grillat och hejja fram Italien till EMguld!

   DAGENS MINUS!

Tänkte lyxa till det för mig själv imorse och gjorde iordning smoothie med jordgubbar, havregryn, vaniljyouhurt och så skulle jag bara ha i en tesked socker tänkte jag och tog fram saltskålen. Förstörde smoothien så det hetter duga, fy vad illa det smakade!!


     

Ovido - Quiz & Flashcards