leendemicaela

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Micaela - 18 juli 2012 21:10

Lyssnat på radion och insett att jag faktiskt saknat Melissa Horn.

Vaknade upp imorse brevid Andreas och gjorde mig iordning och lämnade huset medans han låg kvar där och riktigt gottade sig   Orättvist ibland   


När han sedan hade vaknat till igen kom han ner på stan och bjöd till med Spicy till lunch!

Jobbat hårt idag har jag gjort och jag är trött i fötterna och huvudet så det blir inte sent ikväll kan jag meddela.


Vi har besök av morfar och Marianne just nu så jag ska snart bli lite social igen.


Tristessen härjar i mitt huvud och jag tänker mycket  just nu. Har suttit och suktat efter höstkläder i klädkataloger nu på kvällskvisten och tänker på inredning, framtid, högskola, jobb, pengar, bilar, körkort osv. Vill se Norlie/KKV på grönan den 20:e augusti och åka utomlands 10:e-17:e augusti. Och så vill jag fylla 18. På lördag får jag träffa tjejerna igen, längtar!!

Ordbajsar, sry!

 


Ovido - Quiz & Flashcards