leendemicaela

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Micaela - 3 juli 2012 21:51

Det är idag exakt två år sedan jag konfirmerades! Minns den tiden som en underbar upplevelse,

men det känns konstigt att tiden går så fort!

  

Av Micaela - 3 juli 2012 21:32

Hejhej!!

Har verkligen solat gärnet idag, insåg imorse när jag vaknade runt åtta att det skulle bli en solig dag. Så vad gör man inte, man är nästan illa tvungen att passa på när det väl är fint. Låg i solen i hela 6 timmar och nu känner jag hur det hettar på överarmarna och i ansiktet.SCOOOORE


Och så har jag tränat som vanligt. Tog ut mig så enormt mycket i slutet att jag blir törstig bara av att tänka på det!!

Ska nog ordna en kopp te och mysa framför Gossip Girl!


Och Andreas jag är så glad för din skull!! En riktig turdag har du haft idag!   


Andas sommar vänner!


   


Ovido - Quiz & Flashcards