leendemicaela

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Micaela - 16 juli 2012 18:54

Är helt slutkörd efter ovanligt trevligt träningspass! Har kutat runt på Skälby i över en timme och fått göra det jag gillar mest med försäsong; SPRINGA!
Och nu när jag precis är klar och ska ta en varm dusch kommer regnet!

Av Micaela - 16 juli 2012 17:12

Hejhej alla semestrande latmaskar!
Idag har jag jobbat min första dag!!
Oooh så vuxen jag känner mig när jag tuggar tuggummi, sorterar post och handlar knäckebröd på hemköp efter jobbet. För att inte tala om när jag stolt kliver på bussen utanför jobbet med en hemköp-kasse i handen! Eller när jag kliver in ensam genom dörren och funderar på om hallen behöver dammsugas...
Trivs i mitt nya vuxna jag! Hehee
Och första dagen på jobbet är som sagt avklarad!
Nu återstår bara träning och matlagning:)

Ovido - Quiz & Flashcards