leendemicaela

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Micaela - 24 juli 2012 19:08

* Jag är världens bästa Micaela!

* Jag är kvarts-norsk.
* Jag kan inte somna med ansiktet vänt mot en person bara för min mamma berättat att hon inte kan det.
* Jag har långa stortåar och ett hallonmärke på vänster underarm.
* Jag är otroligt obegåvad när det gäller höger och vänster...

Av Micaela - 24 juli 2012 18:45

Hej sugarhumbs!!
Idag har jag jobbat långdag och bjutt på fika på jobbet. Är trött i fötterna och jag tänker på den dumma tjocka hög med papper som ligger på mitt bord och ska bli insorterad imorrn så jag bör ha på mig fotvänliga skor imorrn, jo tjena!

Att jag saknar Andreas som är i Norrköping är ingen skräll och att jag längtat efter Gossip Girl hela eftermiddagen är inte heller det en överaskning...

Har direkt inget nytt att berätta då det händer föga i mitt liv just nu.

"Gossip Girl here, you're one and only source into the scandalous life of Manhattans elite"
"You know you love me"
XOXO GOSSIP GIRL

Ovido - Quiz & Flashcards