leendemicaela

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Micaela - 22 juli 2012 20:44

Hej knäppskallar!
Har fått kommit ut å kört lite på kvällskvisten, vilket gick helt okej.. känns konstigt att lära sig något totalt nytt. Jag är 17 år och tror jag kan och vet allt men sedan hamnar man bakom ratten och då blir man som ett barn som inte ens kan gå än..

Aja glad är jag som är omgiven av min familj igen!

Av Micaela - 22 juli 2012 12:55

Hade en väldigt trevlig dag igår. Började den med träning och fortsatte med solning och mys med Andreas. Avslutet kunde inte ha blivit bättre heller. Fick träffa två fina flickor och vi hade det jättemysigt!


Idag sprang jag ut och försökte fånga solen, men det gick sådär..

Nu lägger jag upp veckans träning och väntar på min familj.


Ha en bra dag!

 


Av Micaela - 22 juli 2012 12:53

Sänder mina tankar till våra grannar i Norge. Ett år sedan idag.


Ovido - Quiz & Flashcards