leendemicaela

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Micaela - 5 september 2012 22:20

Gokväll vänner,

Allt snurrar fort just nu, som mamma säger; det gäller att hålla alla ballonger uppe i luften.

Har koll på skolan och ligger riktigt bra till där men är i övrigt fruktansvärt frustrerad på hur EN person kan förstöra så mycket genom att bara öppna munnen!
Nä nu blir det sängen, ska äntligen få sova!

Av Micaela - 5 september 2012 16:39

      Gjord av stål! Inget kan gå igenom mig idag!


Misslyckades imorse och glömde totalt bort fystesterna, vände på vallbybron när jag insåg mitt misstag och

utförde fystester i höstkängor och Gina Tricot-jeans (tackar Gina för strechiga byxor!!).

Ökade på alla momenten vilket kändes jätteskönt. Bland annat klarade jag en dips!

Ja Andreas, JAG KLARADE EN DIPS!!   


Sen var det en tuff debatt på engelskalektionen som för min del gick ganska bra. Tycker om att prata sådär men det är lite obehagligt när man ska vara emot varandra, liksom förstöra varandras argument...


Men nu är jag i alla fall hemma, har jobbat lite med engelska uppsatsen och funderar nu på vart den mentala träningsbok-uppgiften kan tänkas finnas... Medan jag funderar på det ska jag ta ut Nova på en promenad,

Vi hörs!

Av Micaela - 5 september 2012 07:43

Godmorgon!
Idag är en vanlig dag för mig och en ovanlig dag för mig. Det är nämligen skola som vanligt med träningslära, engelska och bistro-mat på Rocklunda idag.. Men min vän Josefin, den stjärnan, åker iväg på läger med landslaget idag vilket är jättekul! Vi önskar henne lycka till där!

Annars har väl veckan flytit på bra hittills med incidenter som både brandlarm och äggkastning i skolan...

Ha en bra dag!

Bästa du!!!

Ovido - Quiz & Flashcards