leendemicaela

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Micaela - 9 september 2012 20:42

Nästa vecka startas igång imorgon bitti med ett beeptest.

Känner mig inte alls väl förberedd...

Hoppas det går bra ändå!!

Only time will tell


 




Av Micaela - 9 september 2012 17:27

                 

Av Micaela - 9 september 2012 15:31

Hej på er pigga och glada söndagsfirare!


Imorse när jag vaknade begav jag mig direkt till gymmet med tanken; "det nog inte är så många som gymmar på en söndagsmorgon..." Där hade jag fel! Vi var nämligen en hel drös svettiga människor som kämpade med att hålla våra kroppar i trim denna söndagsmorgon. 


I övrigt har jag vikt dagen åt plugg.


Åh herregud, plugga! Det tar aldrig slut! Jag skulle kunna sitta i tjugo år och bara plugga, spendera hela mitt liv på att läsa och studera. Det finns alltid mer att lära sig. Idag har jag pluggat på bra och nu känner jag att jag inte behöver plugga mer, men så dyker tanken upp; körkortsboken, Micaela, du borde nog ta en sida eller två. Och körkortsboken ska jag säga er, är ett stort hatobjekt för mig. Den ligger i min skrivbordslåda och brinner varje dag, och så räknar den. Den räknar ner dagarna till min 18-årsdag för den vet hur gärna jag vill ha körkort så fort som möjligt...

Nä det är nog bäst man skaffar sig ett jobb så man slipper plugga, ska skriva ett CV på en gång för seriöst, jag söker jobb!

 



Ovido - Quiz & Flashcards