leendemicaela

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Micaela - 11 september 2012 14:31

Hej på er!


Sitter här och borstar bort lite damm från magen, slängde mig nämligen ner på golvet och grät här för ett tag sen när en helikopeter åkte förbi utanför fönstret, skrek något i stil med; kriget är här, kriget kommer!


Nu till det seriösa. Ska plugga matte så fort jag klickat på den svarta knappen nere till höger där det står "Spara inlägget". Har nämligen en del tal att göra för att inte börja sacka.


Lite senare åker jag hem till Gholm och hälsar på där, nuförtiden inte bara som flickvän utan även som deras  försäljare! Har sålt på stackarna både resauranchansen och NewBody!


Är för i övrigt enormt sugen på Pringles chips (de gröna!), djungelvrål och äpplejuice. Men får på grund av utbudet nöja mig med äpplejuice för tillfället.


Ta det chill medans jag svettas matte!

 



Av Micaela - 11 september 2012 08:58

 

Ovido - Quiz & Flashcards