leendemicaela

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Micaela - 17 september 2012 17:00

Idag fyller en fin vän till mig 17 år.


Grattis Amanda!

Jag saknar dig   


 

Av Micaela - 17 september 2012 16:46

Kära Örebroare!


Idag har varit en tung dag kan jag meddela, och den är inte över än!

Just nu sitter jag och mumsar i mig avokado och Kesella och kan väl inte klaga så värst men då ska ni veta att det har varit värre.


Även om solen behagar skina för tillfället så lös den med sin frånvaro i morse. Så i regn och rusk lämnade jag mitt varma hem imorse för att ge mig iväg på innebandyträning, en träning som faktiskt var väldigt bra! Det har varit två riktigt bra träningar nu på specialidrotten så det känns jättepositivt såhär i början! Men sedan var det stress, stress, stress och stress. Stress i duschen för att hinna med bussen från innebandyhallen till skolan, stress i matsalen för att kön var så lång att vi kom in i matsalen fem i tolv (och vi börjar tolv...), stress på matten för att hinna med 3 sidor på 45 minuter, stress på historialektionen för att vi har prov imorgon.


Lägg till två tunga väskor, ett par inte allt för lättgångna skor, en tjurig skola som inte vill ge oss bussbiljetter fast de är tvungna enligt "typ lag" och en nordanvind som blåser fram håret i ansiktet.


Av dagens aktiviteter återstår endast middag, träning och inför-prov-plugg.


Ha det bra mina goda vänner!


          

Ovido - Quiz & Flashcards