leendemicaela

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Micaela - 23 september 2012 20:46

Sitter för första gången sedan sommarlovet tog slut här en söndagskväll och är helt lugn. Ingen söndagsångest eller skolpanik överhuvudtaget. Nä nu längtar jag nästan till skolan! Jag längtar efter alla skratten tillsammans med mina klasskompisar, alla dumma kommentarer och alla måndagströtta människor som man kan pigga upp med bara ett leende!  Så ska en helg vara, lugn, så att man kan vara avslappnad när det väl är dags att dra igång en ny vecka igen.


Jag har haft en underbar dag, med min underbara mamma idag! Vi har shoppat, skrattat, reparerat hundleksaker, kurerat fötter och homestylat toaletterna här hemma.

Mamma du är bäst av alla i hela världen för mig!


Nu ska jag ta en kopp te och kika på Beck innan söndagen övergår till måndag.


    


Av Micaela - 23 september 2012 17:32

Har donat lite på mitt rum här på eftermiddagen, fyllt på med en ny hylla och en massa doftande ljus så nu är det jättemysigt! Redo för en kall höst och en lång vinter.

Ovido - Quiz & Flashcards