leendemicaela

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Micaela - 26 september 2012 21:27

Ligger i sängen och myser med Andreas framför Trinny & Susanna.
Har legat hemma hela dagen och gråtit elefanttårar till The Notebook bland annat.
Blir hemma imorgon igen för att riktigt vila ut denna jäkla förkylning. Ogillar att vara sjuk!!!

Av Micaela - 26 september 2012 09:41

Godmorgon kära medmänniskor.

Idag ligger jag nedbäddad i hemmet för att vila och kurera mig. Känns ganska skönt faktiskt.
Jag ska självklart göra lite skolarbete mellan varven men mest dricka te och bara mysa med min hund, och kolla på The Notebook tror jag bestämt att jag ska göra också.
Det regnar här i Västerås idag så det passar perfekt med pyamas och!
tända ljus

Såhär såg Nova ut när jag kom upp imorse, gulliga hund!

Ovido - Quiz & Flashcards