leendemicaela

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Micaela - 15 september 2012 16:14


 

Av Micaela - 15 september 2012 13:31

Idag är en väldigt fin dag vädermässigt, sol och blå himmel är väl aldrig fel!


Men jag sitter inomhus och studerar jag. Papper och penna och näsan i böcker. Jättetråkigt men välbehövligt. Gör inte mer än jag måste på den fronten idag så jag är snart klar!


Annars är dagen utan planer vilket känns jätteskönt för en gångs skull. Ska träffa Andreas på eftermiddagen och jag har lust att gå ut i skogen och bara promenera med honom. Har suttit på youtube och kollat på kärleksklipp från  the notebook och vill att livet ska vara sådär gulligt och bra som på film.


Har pimpat mina hörlurar med pärlplattepärlor och nya pluppar och det är ju festligt i sig.



Ovido - Quiz & Flashcards